۳۷ باز کرد عزیزم خداروشکر زایمانم طبیعی بود دوروز بیشتر طول نکشید
من هفته ۲۱ به علت خونروزی سرکلاژمو باز کردم ولی با استراحت مطلق خداروشکر تا این هفته رسیدم دهنه رحمم بازه ولی کلا دراز کشیدم از هفته ۱۹
من دوروز بعدش
برای سزارینی ها توی خود اتاق موقع عمل باز میکنن ولی برای طبیعیه دو هفته قبل باید بری پیش دکترت واست باز کنه بخیه هارو
منم پساری دارم سوالم همینه ولی کسی جواب نمیده 🥴 شما میدونی با وجود پساری احتمال داره دهانه رحم باز بشه ؟
چرا این سوالو هیچکیی جواب نمیدهههه. خو بگین تا اماده بشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.