۷ پاسخ

آره من امسال دو روز دیر تر گرفتم به خاطر ماه رمضان تمام شد و روز پنجشنبه ماه رمضان شروع میشه شب خوبه

میتونی بگیری
تولد دختر منم 10 اسفند هست
بعد افطار تولد خودمونی میگیرم

آره چرا نشه، من روز تولدش شرایط تولد گرفتن نداشتیم چهارروز بعدش گرفتیم

منم چهارشنبه بود
پنجشنبه گرفتم

آره بگیر

خیلیم‌خوبه

پنج شنبه اول ماه رمضونه شایدبعضی هاروزه باشن

سوال های مرتبط