اومدم سنو تشکیل قلب خیلی استرس دارم 🥲🤍

۴ پاسخ

ان شاالله که قلبش برات بتپه عزیزم🫂❤️‍🩹

استرس نداشته باش برا جنینت ضرره ، انشالله قلبش تشکیل شده توکلت بخدا باشه

انشاالله که چیزی نیس عزیزم

انشااله خیره

سوال های مرتبط

مامان دیانا 🫶♥ مامان دیانا 🫶♥ ۲ ماهگی
مامان فسقل🥰 مامان فسقل🥰 هفته سی‌وهفتم بارداری