۵ پاسخ

چون زایمانت طبیعی خیلی هم فکر
یه بچه خیلللی تپل نباش
که راحت تر زایمان کنی
ولی تا ۴۰ هفته بری
چیزای مقوی بخوری
خرما.حلیم.مغزیجات و پرتئین هم گیاهی هم گوشتی
بچه رشدش تازه از ۳۰ هفته به اونطرفه

یکم کمه سویق بخور

مال منم ۲۹ و ۲ روز بود ۱۲۳۰ گفت کمه لیدی میل بخور چمیدونم وتلا

تا میتونی چیزای مقوی و حلیم بخور از هفته ۳۰ام روز وزن گیری جنین خیلی تاثیر گذاره
معجون شیرموز و اجیل اینا درس کن خیلی وزن گیره

بستگی به چیزی که میخوری دار گلم

سوال های مرتبط

مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد