من با شير صبح ناستا قاطي ميكنم ميدم
اگر ۲۰ دقیقه بگذره از بالاآوردن ایراد نداره وگرنه تکرار کن
بعد هم صبح ناشتا بده بهش اول همه بعدش عوضش کن مرتبش کن بعد شیرش و بده اون قطره هم دیگه هضم شده
عزیزم بهترین موقع آد صبح هست و حداقل بیست دقیقه قبل و بعدش شیر نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.