۳ پاسخ

من با شير صبح ناستا قاطي ميكنم ميدم

اگر ۲۰ دقیقه بگذره از بالاآوردن ایراد نداره وگرنه تکرار کن
بعد هم صبح ناشتا بده بهش اول همه بعدش عوضش کن مرتبش کن بعد شیرش و بده اون قطره هم دیگه هضم شده

عزیزم بهترین موقع آد صبح هست و حداقل بیست دقیقه قبل و بعدش شیر نخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری