طول سرویکس پایین ۳۰خطرناکه؟؟؟من تو انومالی ۳۳بود

۴ پاسخ

عزیزم اگ از ان تی یهو افت نکرده نگرانی نداره.
من مثلا ان تی ۳۹بودم انومالی شد ۳۰
چون اومد پایین خطرناک بود
ولی یکی میبینی ان تی ۳۳
انومالی ۳۱
چندان فرقی ندار
بالای ۳۰ خطرناک نیست

اره گلم باید مراعات کنی به دکترت بگو اومده پایین

برا منم انومالی گف 33 خیلی نگرانم

واسه من ۳۱بود دکترم هیچی نگفت

سوال های مرتبط

مامان برگین و برسین🐣 مامان برگین و برسین🐣 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری