مامانا شما با این گرانه ها میرین مسافرت

۱۷ پاسخ

گرونی همه جا هست خونه هم بمونی خرج داری فرقی نداره

موقعیتش پیش بیاد اره
گرونی همیشه هس

تا سه سال پیش سالی ۴.۵زار می‌رفتیم سفر انقد خوب بود حتی با با بچه کوچیک سه ساله نشده بریم همسرم کارش حوریه که نمیشه یه هفته پشت سر هم مرخصی بره آن شاا... اسفند امسال قراره دو هفته بریم ایرانگردی من عاشق سفرم

سلام ماهرسال میرفتیم ولی چون ماشین نداریم اگه خدابخواد میخوایم پولامونو جمع وجورکنیم ماشین بخریم اگه خدا بخواد که راحت شیم بعد برای تابستون بریم اگه انشالله تا عید بخریم که دور اطراف میچرخیم

اره عزیزم کلا از توخونه موندن بیزارم

من همسرم هرسال عید باید بره چون کلا مرخصی نداره درطول سال...منم باید برم

انشاالله خدا کمک کنه میریم

بله اسفند ماه میریم مشهد

آره میریم‌چرا نریم‌خونه خرج ندار

من از جنگ میترسم نمیرم اونسری رفتیم سفر همون شبی که رسیدیم جنگ شد صبحش برگشتیم

والا فقط من میخوام بخوابم تعطیلات خودمون هم باغ داریم میریم اونجا میشینیم پیشواز مهمان ها شماهم تشریف بیارید خوشحال میشیم

اگه جنگ نشه میریم

به جان نهالم از 96 که ازدواج کردم هیچی جا نرفتم جز اطراف کرمانشاه و خونه مادرشوهر

خیر نمیرم

گرانه چيه عزیزم

پول نداریم وگرنه میرفتیم

آره میریم اگه حسش باشه

سوال های مرتبط

مامان آریا خان و عماد مامان آریا خان و عماد ۵ سالگی