۵ پاسخ

هیچ سالی نمیرم🤕مسافرت تو عید اعصب خوردیه فقط

من خودم شهرستانیم

نه کرج هستیم جایی رو نداریم بریم

نه امسال جایی نمیریم

آره من جمعه میرم روستا مامان اینا یک هفته ست رفتن منم میرم اینجا از نظر روانی کاملا بهم ریختم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ سالگی