۱۵ پاسخ

یا خدا اینجوری بشه موقع خوردنش عذاب وجدان دارم😵‍💫

به به چه جاافتاده نوش جونتون

گناه کبیره کردی بااین عکس دلمون خواست خواهررررررر

خوبه عزیزم ولی روغن زیادی هم خوب نیست

بله عزیزم عالیه

بله خیلی خوب شده

اووف هوس کردم😍

بوش پیچید😌

به‌به خوب روعن انداخته

به به😍😍😍

چرا قورمه های من‌اینجوری روغن نمیندازه ؟

نوش جونت عزیزم خیلی خوش رنگ شده

به به.عزیزم‌چجوری اینجوری روغن انداخته و سباه شده؟

دلیل اینکه اینطور روغن میندازه چبه ؟

عالی شده نوش جان

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی
مامان عشق مامان 💙🫶 مامان عشق مامان 💙🫶 ۵ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی