۴ پاسخ

احتمالا مثل پسر من مجرای اشکیش بسته هست خیلی از نوزادا اینجوری میشن
دکتر به من گفت قطره باکتی ماید ۱۰ بزن براش
الان خداروشکر خوب شده

گوشش درد میکنه

میتونی با چای سیاه هم بشوری
چایی رو دم کن بزار ولم بشه بعد با پنبه بشور

دختر منم شد پماد چشمی جنتامایسین سفید بزن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد