آزمایش گلوکز واجبه عزیزم باید انجام بشه حتما
دکتر من گفت لازم نیست اون پودر رو بخوری
دیروز رفتم ناشتا و دوساعت بعد صبحانه رو آزمایش دادم
اگه خودت بدونی که قند داری فک کنم ناشتا و دوساعته مینویسه
اره من تو 25هفته ازمایش قند دادم
ببین منم قندم همیشه پایینه نمیتونم بگم ندارم نرم
با داری تو بعضیا قند و تو این هفته ها میبره بالا
وخییییلی مهمه
من امروز دادم با ۵تا ازمایش دیگه با بیمه سلامت جای خصوصی رفتم ی تومن شد
بیمارستان بری نهایت صد تومن صد و پنجاهه
اگه از رو تنبلی یا بالا اوردنم باشه که نمیری ، تحمل کن برو خیلی مهمه
باید انجام بشه و خطر حتما انجام بده
عزیزم آزمایش بدی بهتره چون اگه مشکلی باشه زود میفهمن و از کلی مشکلات جدی بعدش جلوگیری میشه و دکتر بهتر میتونه تشخیص بده که زایمان امن ترس داشته باشی . این جوری اگه قند داشته باشی کنترل میشه ولی اگه نفمی خیلی خطر نامه و به خودت و جنین آسیب میزنه .
همه میدن کسایی ک دیابت بارداری دارن جور دیگه ای میدن
تا جایی که من میدونم واجب هست مثله انومالی که حتما باید بری اینم باید بری
همه باید انجام بدن
معمولا همه رو میفرستن مگه کسایی که دیابت دارن و قند بعد صبحانه بگیرن وگرنه اکثرا میگیرن
همه بایذ بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.