۶ پاسخ

چون بچه ها اول بلعیدن رو یاد میگیرن تلاشی برای جوییدن نمیکنن
چیزی ک بتونن قورت بدن و یکم. تو دهنشون له میکنن بعدش قورت میدن
ددندوناشونم کامل نیس فکشونم ضعیفه کم کم دندون ها ک کامل شد جویییدن یاد می‌گیرن اگر دیدی اینجوری زیاد پیش میاد له کن بده بخوره تیکه های کوچیک
بعضی بچه هام چون نمیتونن خوب بخورن قورت میدن کامل باز معده درد میگیرن اینجوری

مغذیجات رو حتما اسیاب کن که جذب بدنش بشه بقیه غذاهام جذب میشن

من فکر میکردم که برا بچه من اینجوریه پس برا همه هست

آره منم یه بار پسته دادم تمام پسته ها رو فقط نصفه کرده بود بچم تو مدفوعش هم. نصفه بود

پسر منم همینه چون مثل ما خوب جوویده نمیشن غذاها

بچه منم همینجوریه خیلی از مادرا هم میگن بچشون همینجورین فکر میکنم طبیعیه

سوال های مرتبط