۱۱ پاسخ

۲۸هفته چهار روز

مباررررکع عزیزم

مبااارک

عزیزم طبعی یا سز شدس

ان شاالله قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون عزیز

سزارین بودین؟ چطور بود؟

بسلامتی عزیزدلم خوش قدم باشه خودت خوبی؟ چطور بود زایمان اگه تونستی بیا بگو

ب سلامتی عزیزم خوش قدم باشه خوب بود زایمانت؟

مبارکه بسلامتی...منم‌اماده رفتن هشت صبح ب سمت بیمارستان صبح سزمیشم...واس منم دعا کنید

بسلامتی باشه انشا الله

انشالله چند هفته چندکیلوبودنی نی

سوال های مرتبط

مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد