من میرم سبلان بااینکه تکمیلی هم دارم
بنظرتون دولتی هم بری
اونجوریه؟؟دکتربرای اونم زیر میزی میگیره؟
زایمان دوم سزارین
واس دکتر متخصص مهم نیست ک زایمان اولته یا چندم ، زیرمیزی رو میگیره و شخصی عمل میکنه تو بیمارستان شخصی ، کیه دکترت ؟ و بنظرم بیمارستان هم چون خصوصیه باز همون اندازه بچه اول میگیره اونم پولشم
دکترت کیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.