۴ پاسخ

من میرم سبلان بااینکه تکمیلی هم دارم

بنظرتون دولتی هم بری
اونجوریه؟؟دکتربرای اونم زیر میزی میگیره؟
زایمان دوم سزارین

واس دکتر متخصص مهم نیست ک زایمان اولته یا چندم ، زیرمیزی رو میگیره و شخصی عمل میکنه تو بیمارستان شخصی ، کیه دکترت ؟ و بنظرم بیمارستان هم چون خصوصیه باز همون اندازه بچه اول میگیره اونم پولشم

دکترت کیه؟

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد