دکترتون کیه عزیزمم؟
زیر میزی میگیرن خو چ فایده بازم باید بری بیمارستان خصوصی
منم هنوز حرف نزدم دکتر دوستمم هست نمیدونم چیکار میخواد بکنه دوشنبه برم پیشش
دکتر من نمیگیره دکتر حقیری
من شکم دوم سزارین هستم که میشه اجباری اما بازم دکترم توی مطب خودش پول میگیره بهم گفته ۱۵ تومن
نه بستگی به دکترت داره دکتر من نمیگیره
اگه اختیاری باشی بله متاسفانه میگیرن
نه همه ی دکترا نمیگیرن ولی خیلی کمه تعدادشون
دکترمنم نمیگیره با اینکه سز اختیاریم
اره عزیز اگ خودت بخای سزارین بشی میگیره...ازمنشیش بپرس میگه
منم سزارین دومیم گفت ۱۵
اره همشون میگیرن
شهر ما اره
ولی تو گهواره دیدم بعضیا میگن دکترشون نگرفته
سزارین اختیاری بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.