۵ پاسخ

من دوتا از آشناها زایمان کردن گفتن پشیمونیم نگرفتیم😐یکیشونم دستی بود پشیمون بود

برای چی باید بگیریم؟

منم گرفتم

اره بگیر من دوستام گفتن حتما بگیر البته اگه شیر خشک نمیخوای بدی کلا

من میخوام بگیرم به نظرم لازمه

سوال های مرتبط

مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد