مامانا ۲ سالگی برای از پوشک گرفتن خیلی زوده؟

۱۰ پاسخ

خییییییلی

نه زود چیه دیگ دوسال کخوبه

من هاکان یه ماه مونده بود تولد ۲ سالگی گرفتم

من خواهر زادم ی سال بودن از پوشک گرفت مامان خیلی راحت

اگر خودش همکاری کنه یعنی دسشوییش رو بتونه بگه و پوشکش تایم زیادی خشک میمونه زود نیست

من قبلاً دخترمو 18 ماهگی از پوشک گرفتم 23 ماهگی از شیر خودم گرفتم اونم به اسرار مادرشوهرم که دیگه زیادی شیر دادی بهش

من دوسال و سه ماه گرفتم

نه عزیزم

پسر من ۱۸ماهش بود گرفتم کامل

من پسرم ۱و نیم سالگی خودش پوشک رو پس زد

سوال های مرتبط