قطره شیر افزا رازیانه بخور بعد غذا
قطره شسر افزا بخور عالیه
قطره شیرافزا طعم رازیانه خوبه اونو میخوردم شیر آور بود
غذاهای آبکی بخور ایگوشت مرغ و ابگوشت گوشت قرمز کله ماچه ماکارونی بستنی و بیشتر ازهمه اسنراحت خودت تو اولویته وقتی خوب بخابی شیرم داری اهان قورمه سبزی شیرو هم زیادمیکنه اینا از تجربیات خودمه ک بهت میگم حتمن امتحان کن چیزایم ک میخوری دقت کن ببین کدوم شیرتو زیاد میکنه
خوب کاری میکنی ادامه بده بزار قشنگ سینت شیر بیفته اگه کم بهش بدی خدای نکرده سینت خشک میشه هرچی بیشتر بخوره بهتره،نگران گریه کردنش هم نباش،به مرور بهتر میشه
عزیزم منم اوایل سینمو چک میکردم میدیدم به زور یکی دو قطره میاد اما هرچی بیشتر بچه سینتو مک بزنه بیشتر شیر میاد،حتما روزی یبار یا یه روز درمیان حموم کن شیرت و خیلی زیاد میکنه سویق شیر افزا هم خوبه،زیاد بچه رو به شیر خشک عادت نده دیگه سینتو نمیگیره من دخترم و همین کار کردم شیر داشتم اما سینمو دیگه نگرفت تا ۸ماه شیر داشتم چه فایده نمیخوردکه،کامل شیرخشکی شد😐😔
وقتی خایه بهش شیر خشکبده
گشنه بمونه بد تر از اینه که شیشه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.