از الان حتی بهش فکر نکن عزیزم
شیر شب زیر ده ماه قط نشه بهتره
علتشم اینه که شیر شب قط بشه شیرت کم میشه.
و بعد ده ماه بخاطر دندون میگن ندین
هنوز زوده بزار شیش ماهش تموم شه
زوده یک سالگی قطع کن
از الان به بعد کمش کن
تا ببدار نشده شیر نده بهش
منم همین مشکلو دارم. هر یه ساعت پا میشه برا شیر. یه جوری ام. میزنه زیر گریه فقط با شیر ساکت میشه
هنوز زوده دخترررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.