اینم از بخیه های من🥺

تصویر
۲۷ پاسخ

چرا میترسونینش بخیه هاش رو هی میگید بده فلانه بسانه زائوعه اعصابش خورد شه شیرش خشک میشه بخیه همه روز اول همینه الان بگید بده باز میکنن درست تر میدوزن؟😡همه تو گهواره شدن متخصص زنان

میگم درد داری موقعه نشستن یا خوابیدن با بخیه یا ن

برای منم این شکلی بود گلم

الهییی درد بزنه‌ تو سر من تو کوچلوی نمیشه درد بکشی

عزیزم چی شد اینقدر زود زایمان کردی اونم سزارین؟مگ تو طبیعی نبودی

آخ آخ اسم سزارین میاد تنم میلرزه

سزارین؟؟؟؟

مال منم اینجوری دوختن ولی الان مشخص نیست اثن ولی برا بعضیا خیلی‌ جای بخیه کلفته

مبارکه عزیزم الهی شکر فارغ شدی
به سلامتی

تو کی زایمان کردیییی؟مگه طبیعی نبودیییی؟مبارکههههه😍😍😍🍀🍀🍀🍀
درد داره سزارین سخته؟

دکترت کاش قبل از دکتر شدن ی سر کلاس خیاطی هم می‌رفت
چه نامرتب دوخته بخیه هاتو🥲

سلام خانم این لیدی میشه یعنی شکر بزارم تو لیوان یا نمیشه

تصویر

سزارین خوبه یا طبیعی

اعع عزیزم شما که میگفتبن طبیعی هستی

عزیزم الان حالت چطوره درد داری

یا خدا فوبیای وحشتناک سزارین دارم

واقعا بهشت زیر پای ما مادر ها هس منکه از ترس اصلا نگاه نمیکنم بخیه هام

قدم نورسیده مبارک❤❤❤عاخی عزیزم.. انشالله زود روبه راه میشی ولی چقدر زیاد برش زده نهایت 10سانت باید میزد

ای جان🥲🥲

اووووف دلم غش کرد🥺

وااا این چ طرزشه 🙄🤕

ایشالله زود زود خوب بشه جوش بخوره پوستت🥺👌👌👌

چرا اینجوری بخیه زدن ؟؟ 🙄

چن روز زایمان کردین؟ چرا اونجوری شده

چ قشنگ ترک نخورده شکمت

چرا این جوری شده

اورژانسی بودی

سوال های مرتبط