۴ پاسخ

دخترم رو به داخل میذاره عکس از لگن هم گرفتیم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره به مرور زمان خوب میشه

پسر من رو به بیرون میذاره پیش بهترین دکتر بردم سه ماه تو نوبت بودم گفت زوده اما میدونم درست نمیشه حداقل کفشم ننوشت الان بچه آن کفش بپوشن پاشون شکل میگیره نمیدونم چرا گفت لازم نیست

آره دخترم روبه داخل میزاره پاشو
هر ۶ ماه میبرم دکتر

گفت ۳سالگی بیار

سوال های مرتبط