سلام فردا nt دارم دعا کنین واسم همه چی خوب باشه🥲♥️🙏🏻

۹ پاسخ

انشاالله بسلامتی

انشالله ک همه چی خوب پیش بره عزیزم ✨

نگران نباش همه چی خوبه ایشالا

انشالله بسلامتی و دل خوش باشه منم این هفته بایو بدم شما چن هفته میخای بدی دقیق؟؟

صلوات فرستادم منم فردا انومالی دارم میشه برام بفرسی

ان شاءالله خوشحال بشی دعات میکنم

قربونت ایشالا

عزیزم‌ من هم پس فردا دارم

ایشالا بسلامتی همه چی اوکی باشه😍❤

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری