امروز میرم برا nt برام دعا کنین همه چی نرمال باشه

۶ پاسخ

برو با خیالت راحتم برو اتفاقای قشنگ پیش روته😍ببین فقط یه چیز شیرین با خودت ببر نیم ساعت قبل سونو بخور که بچه بیدار باشه نخوای چند بار بری داخل

الهی که به سلامتی این دوران رو سپری کنید عزیزم

اصلا استرس نداشته باش
استرس سمه برای باردار

انشالله

منم امروز میرم خیلی استرس دارم ایشالا با خبرای خوب میاییم 🥹

انشالله همه خوب نرمال هست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد