دوستان میگو ضرر نداره بخورم؟

۵ پاسخ

نه بخور برا حافظه بچه هم عالیه

باز تو اینستا میگفت خیلی برای بچه بده

خام نباشه اوکیه عزیزم خیلیم مفیده

نه چه ضرری من از اول بارداری تا الان سوشی میگو خیلی خوردم

ن چ ضرری
من دوبار تا الان خوردم

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها و پسته مامان دوقلوها و پسته هفته شانزدهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی