۹ پاسخ

هرچی زودتر قطعش کنی بهتره زایمانت سخت میشه من تا ۳۶ هفته استفاده کردم ۴۰ هفته تموم شد بچم دنیا نیومد بستری شدم

اره تا 36هفته باید ادامه بدم بعد قط میکنم من 7ماه اصلا رابطه نداشتم میترسم خدایش ولی زایمانت سخت میشه پیاده روی کن ورزش کن خرما بخور بزار رحمت نرم بشه شیاف قط کن چون درد زایمان برات سخت میشه

دیگه خطری نداره عزیزم ولی زایمانت سخت میشه چون شیاف رحم سفت میکنه یک دعفه نباید قط بشه بعد من اسپرین بچه استفاده میکنم به خاطر خون رسانی بهتر به جفت جنین

والا من دورش میکنم بعد نصف میکنم دکترم بهم گفت الان سه شب یه بار بعد کم کم قط میکنم

من جلوگیری از سقط استفاده کردم دوقلو باردار بودم سه ماهه یک قل از دست دادم یک قل موند

دکتر من گفت دوشب یک بار نصف شیاف بعد کم‌کم قطش کن

30هفته ای قطش کن یک شب درمیان نصفش استفاده کن بعد کم کم قطش کن زایمانت سخت میشه

از دکترت بپرسی بهتره

اگر طبیعی باشی معمولا ۳۶ میگن قطع بشه البته یهویی نه مثلا از هفته های قبلش یه روز در میون بعد دو روز در میون بعد ۳ روز در میون تا دیگه قطع بشه
البته با دکتر مشورت کن تا روش صحیح رو بگه بهت

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد