۵ پاسخ

دکتر من گفت تا ۳۴ هفته مهمه و شیاف و آمپول رو گفت تا ۳۶ هفته بزن

فک میکنم تا ۳۰ یا ۳۲
مثلا تا ۳۰ نباید زبر ۲۵ شه
من سی هفته ۲۴ شد دکتر پساری گذاشت برام

تا ۳۰ هفته مهمه
بعدش شیاف رو تا ۳۵ اینا

سلام خانما
یه گروه زدم روبیکا دورهم باشیم☺️
هرکسی خواست ب این ایدی پیام بده

@Qwerty65584
@queen4040
فقط اگر فعالی  و  سرت خلوته دوست داری با کسایی مثل خودت چت کنی  پیام بده  و عضو  جمع ما شو ...  میخواییم بیای موندگار باشی🌹
یه دورهمی  باحال سرگرم کننده
برای  مامانا 🤱  باردارا🤰  و اقدامیا🤷‍♀️

بیاین دورهم از تجربیات هم دیگه  استفاده کنیم❣

میگن تا ۳۰ هفتگی مهمه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان kayan مامان kayan روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمین جان 🫀✨ مامان ثمین جان 🫀✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی