سلام دوستان شیاف تا کی باید استفاده کرد ؟

۵ پاسخ

اگ زایمانت طبیعیه ۳۵ ۳۶هفته قطش کن اگ سزارینی تا اخر بزار

من 36که پر شد قطع کرد

دکتر من گفت تا روز زایمان

به من دکتر گفت تا اول۳۶هفته

برامن که امروزدوباره نوشت قبلا۳ماه اول میزاشتم الانم نوشت گفت تا۳۴هفته بایدبزارم

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی