۳ پاسخ

خیلی خوبه فقط پریدی های بعدش شدیده
من که روش طبیعی رو انتخاب میکنم حواسشو جمع کنه همش که نمیشه ما خانوما دردسر بکشیم

آره من 4ساله دارم
موقع گزاشتن مثل معاینه داخلی در همون حده دردش
بعدش تا یه هفته درد مثل پریودی داری
یه هفته بعدش میتونی رابطه داشته باشی
ماه اول در کنار ایودی یع جلوگیری دیگه هم داشته باش

من نزدیک دوماه میشه که گذاشتم اولش برای گذاشتنش خیلی دردم اومد واقعا بعدش ام نزدیک ۵ روز اینا دل درد مثل پریودی داشتم
پریود شدم خیلییییی شدید بود برام واقعا تقریبا ۵ روز پریودم عقب افتاد بعدش هم نزدیک چند روز اگر کار سنگین میکردم یا چیز سنگین بلند میکردم لک بینی داشتم

سوال های مرتبط

مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان جوجم مامان جوجم ۱۶ ماهگی