۳ پاسخ

من ۳ ماهگی پسرم گذاشتم اصلا درد غیر قابل تحملی نداره خونریزی زیادیم نداره بستگی ب بدن داره بدن با بدن فرق میکنه

اصلا خوب نیست ابجیم از وقتی گذاشت دیگ پریودیش منظم نشد حتی الان که برداشته

سوال منم هست

سوال های مرتبط