توروخدا نگو نمیخام بترسونمت تا روزی ک نگفتم همه چی خوب بود همین ک اعلام کردم روز بعد افتادم رو خونریزی تا ۳ ماه ب خواهر خودتم نگو فقط شوهرت
آزمایش بتا دادم ، همون شب همسرم رو سورپرایز کردم ، فرداش به خانواده من گفتیم ، روز بعدش به خانواده همسرم گفتیم ، روز بعدش زن داداشم گفت سونو رفتی گفتم نه گفت برو با جوابش وقت دکتر بگیر و برو دیگه رفتیم سونو ۷ هفته بودم و صدای قلب رو شنیدیم🥰
اهل مخفی کاری نیستم کلا خوشم نمیاد و به نظرم حداقل برای ما دلیلی نداره
من هنوز ب کسی نگفتم حتی مامانم
😂😂قرار بود تا دو ماهگی نگیم
ی اتفاقایی افتاد همه روزی ک جواب بتارو گرفتم فهمیدن
انشاءالله من باردار باشم آخر ۳ماه خانواده ها و آخر ۵ ۶ماه فک و فامیل اگر شکمم معلوم نشه😂😂🤭
فعلا به کسی نگفتیم
من منتظرم صدای قلب بشنوم بعد بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.