من اعلام کردم ولی اشتباه بود چون سقط شد و بعدهمه میپرسیدن ک چرا و چیشد و.... بیشتر رو اعصابتن.... ایشالا اینبار باردار بشم بعد انتی میگم .... ب نظرم تاجایی ک بشه پنهان کرد نباید بگی
والا منم یه بار سقط داشتم ولی باز به پدرومادر ها همون اول گفتم که مواظبم باشن ولی دیگه کسی نمیدونه
به نظرم تا زمان تعیین شدن جنسیت به هیچکس نگید . انقدر ازتون درمورد جنسیت میپرسن و نظر میدن که با روانتون بازی میکنن
عزیزم من ای وی اف کرده بودم جنگ شد مجبور شدم برم روستا
از اون جاییم وقتی میرفتم روستا تو خونه اصلا نبودم دائم میرفتم بیرون
وقتی اومدم روستا از تو خونه بیرون نیومدم همه شک کردن به عیدم خورد دیدو باز دید میومدن خونه مادرم میدیدن من دائم دارز کشیدم همه فهمیدن 😁😁
من دوتا سقط کردم😭😭فردامیشه یک ماه سنم ۳۶سال دکترگفته باید اردیبهشت اقدام کنم 😭😭😭خیلی خیلی سخته برام انشاالله بارداربشم به کسی چیزی نمی گم
والا نمخواستم شوهرم زحمت کشید به همه گفت زنگ زد
هرچه دیر تر به بقیه بگی بهتره
ما به کسی نگفتیم ولی همه فهمیدن 😁😁از قیافمم
با توجه به شرایط خودم بنظرم تا وقتی شکمتون مشخص نشده به کسی نگید حتی خانواده خودتون
دوماهگی به پدرو مادرامون گفتم فقط.گفتم ب کسی نگن فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.