سنتون خیلی کمه چرا اینقدر عجله داری و به خودت استرس میدی ،استرس بدترین عامل هست برا باردار نشدن
عرق رازیانه خوردم
من یک شب درمیون اقدام داشتم از پنج روز بعد پریودم تا پنج روز قبل پریود بعدم ، بعد اقدام پاهامو میدادم بالا و ده دقیقه دراز میکشیدم ، شیر و سنجدو عیل و سیاهدونه هرروز صبح ناشتا هم خودم هم همسرم میخوردیم و هرروز دولیوان هم شیره بادوم میخوردم
اگه استرس داری برو یوگا
باید نزدیک تخمک گذاری اقدام کنی که شانسش بالا بره تخمکت هم تقویت کن با یه سری دارو های تقویتی
استرسم کم کردم
من قرص اوابوست خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.