۲ پاسخ

گلم اونطوری که من از اخبار شنیدم مثل اینکه قراره به امه دهک های ۱تا۷ که بچه های زیر ۵سال دارن بدن
دهک ۱تا۴ مبلغ ۵۲۰۰
دهک ۴تا ۷ مبلغ ۳۲۰۰
البته واسه ما هنوز واریز نشده

اونایی ک سوء تغذیه هستن یعنی قد و وزن پایینی دارن و رشد کمی دارن ک بهداشت تایید میکنه فقط ب اونا میدن

سوال های مرتبط

مامان 🥰نیلا خانوم🥰 مامان 🥰نیلا خانوم🥰 ۳ سالگی