گلم اونطوری که من از اخبار شنیدم مثل اینکه قراره به امه دهک های ۱تا۷ که بچه های زیر ۵سال دارن بدن
دهک ۱تا۴ مبلغ ۵۲۰۰
دهک ۴تا ۷ مبلغ ۳۲۰۰
البته واسه ما هنوز واریز نشده
اونایی ک سوء تغذیه هستن یعنی قد و وزن پایینی دارن و رشد کمی دارن ک بهداشت تایید میکنه فقط ب اونا میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.