دخترم تبش رفته رو ۳۷رو ۹چیکار کنم

۴ پاسخ

درجالباس هاشو کم کن کله تنش گلاب بکش کلا جز جای واکسن درجاااااااااا خوب میشه ذرجاغ

اگه نیومد پایین شیاف بزار
استا بده
یکم گلاب بزن زیر پاش
واقعا تاثیر داره

دستمال نمدار بزار زیر بغلش کشاله رانش پشت گردنش

لباسشو کم‌کن ، استا سر ساعت بده

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری