۱۰ پاسخ

من سایز ۱ میبندم هنوز
۲ خیلی بزرگه براش

سایز ۳میبندم بهش

سایز۳

ماماناگروه روبیکازدیم خواستین لینک بدم دورهم باشیم

من ۲ می‌بندم چون ۵ کیلوئه
زودتر دنیا اومد

بستگی ب نوزاد داره

۴ میبندم

دوماهگی سایز ۳میبستم..الان چهارماهشه چهار پلاس

امیرعلی جون الان ۲ماه و ۲ هفته شه مولفیکس سایز ۳ میبندیم براش

من هر ماه یک سایز پوشکشو عوض کردم
الان ۴ ماهشه مای بیبی ۴ میبنده

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی