من سایز ۱ میبندم هنوز
۲ خیلی بزرگه براش
سایز ۳میبندم بهش
سایز۳
ماماناگروه روبیکازدیم خواستین لینک بدم دورهم باشیم
من ۲ میبندم چون ۵ کیلوئه
زودتر دنیا اومد
بستگی ب نوزاد داره
۴ میبندم
دوماهگی سایز ۳میبستم..الان چهارماهشه چهار پلاس
امیرعلی جون الان ۲ماه و ۲ هفته شه مولفیکس سایز ۳ میبندیم براش
من هر ماه یک سایز پوشکشو عوض کردم
الان ۴ ماهشه مای بیبی ۴ میبنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.