۱ پاسخ

جاری من میداد راضی هم بود...ولی گفته بودن که بعد ۶ ماه سری شو عوض کنن دبگه بچش نخورد چون خیلی زیاد میومد

سوال های مرتبط

مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی