شما شیشه شیر بی بی لند گرفتین؟کسی هست راضی باشه

۴ پاسخ

من‌راضیم از بی بی لند نسبت به قیمتش و اینکه طرح اونته

من گرفتم ولی یه بار شیر خشک درست کردم امتحان کردم خیلی راحت ازش شیر میاد نمیدونم بده یا خوب

من بی بی لند گرفتم اره راضیم به نظرم بقیه شیشه شیر فقط کلاس دارن و گرونن

فکر نمیکنم خیلی ضدنفخ باشه

سوال های مرتبط

مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی