۸ پاسخ

من دیروز مایا گرفتم از بابابزرگ بیبی لند نداشت قیمت شم خوب بود نمیدونم چجوری ولی 🤔

والا سر دختر اولم هی او شی و اونت نچرال گرفتم و به نظرم خیلی معمولی بودن بعدا که یک سال رو رد کرد یومامی خریدم که کاملا مثل اونت بود برا دختر دومی یومامی و بیبی لند گرفتم بعد چون شبا دل درد داشت دکتر براون هم گرفتم که به نظر ارزش خریدش زیاده

فعلا بی بی لند ساده چون ممکنه نخوره اگه خورد دکتر بروان میگیرم

سیسمونی فروشه بهم گفت یو مامی بخر ضد کولیکه سر شیشه اونت هم بهش میخوره بعدش خواستی عوض کنی میتونی اونت بگیری نمیدونم نگهش دارم یا ببرم عوض کنم

هنور نگرفتم سر اولیم گرفتم دو تا خوب
دیگه سینه م نگرفت
سر این یکی شیر خشک خواستم بدم با سوند ان جی یا سرنگ قطره چکون میدم

دکتر بروان

اونت و دکتر براون

ما هنوز نرفتيم خريد ولي من مثل دختره اولم اونت يك قطره ميگيرم

سوال های مرتبط

مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی