من هم پستونک هم شیشه شیر اونت گرفتم ولی شیشه شیر اونت شیشه ای که ججذب باکتری پایینتری داشته باشه راحتترم شستشو بشه قیمتش کمی گرون تر ولی ارزش داره
شیشه شیر بی بی سیل گرفتم
پستونک هی اور شی
دکتر براوون گرفتم 1میلیونو و سیصد البته شیشه ایش و سایز کوچیکشه برای نوزادی
اونت گرفتم هم پستونک هم شیشه
دکتر براون گرفتم
من بی بی لند طرح اونت گرفتم 300
مم اصن نمیخوام شیرخشک بدم ولی یدونه ارزون میگیرم برای بیمارستان چون احتمالش هست شیر نداشته باشم
اگه هم شیرم کم بود که یا دکتربراون یا اونت میخرم
من بیبی سیل گرفتم با پستونک اونت
من این دوتارو گرفتم چیکو رو گرفتم ۶۰۰ بی بی لند رو مامانم گرفته نمیدونم قیمتش رو
من میخام دکتر براون بگیرم
پستونکم ک اونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.