۱۰ پاسخ

من هم پستونک هم شیشه شیر اونت گرفتم ولی شیشه شیر اونت شیشه ای که ججذب باکتری پایینتری داشته باشه راحتترم شستشو بشه قیمتش کمی گرون تر ولی ارزش داره

شیشه شیر بی بی سیل گرفتم
پستونک هی اور شی

دکتر براوون گرفتم 1میلیونو و سیصد البته شیشه ایش و سایز کوچیکشه برای نوزادی

اونت گرفتم هم پستونک هم شیشه

دکتر براون گرفتم

من بی بی لند طرح اونت گرفتم 300

مم اصن نمیخوام شیرخشک بدم ولی یدونه ارزون میگیرم برای بیمارستان چون احتمالش هست شیر نداشته باشم
اگه هم شیرم کم بود که یا دکتربراون یا اونت میخرم

من بیبی سیل گرفتم با پستونک اونت

من این دوتارو گرفتم چیکو رو گرفتم ۶۰۰ بی بی لند رو مامانم گرفته نمیدونم قیمتش رو

تصویر

من میخام دکتر براون بگیرم
پستونکم ک اونت

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی