۷ پاسخ

من ۳ مدل ازش گرفتم چون قیمت شون خوب بود ولی شنیدم طرح اونت زده از بقیه مدل هاش بهتره

من اینو گرفتم

تصویر

مارکش خوبه فقط سادشو بگیر برای بدو تولد ضد نفخ و کولیک برای موقعی هست که بچه میشینه یا بزرگتر شده اوایل تو بغلت میخواد شیر بخوره با اون اذیت میشی

من بیبی لند طرح اونت مث سینه مادر گرفتم سرش هی میره تو خوب نیست

بی بی لند نگیر

نمی‌دونم فق بمن گف ضد نفخه و ی لوله توشه

من بی بی لند در اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی