مادرا برا اسهال استفراغ چی خوبه دارم میمیرم

۷ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

اگر برای خودته
نباتو بکوب یکم پودر بشه
یکمم زردچوبه بزن
بخور
روشم سریع آب بخور ک طعمش بره
درجا میبنده

فقط پودر زنجبیل بریز ابجوش مرتب بخور عالیه

برای استفراغ قرص دمیترون بخور برای اسهال مریم گلی اگه داری اندازه ی قاشق چای خوری با اب بخور خیلی تلخ میشه نباید بجویی

کته وماست

برای بچه؟

برا اسهال قطره پدی لاکت برا استفراغ شربت اندسترون

سوال های مرتبط

مامان دیانا جانم🫶🩷 مامان دیانا جانم🫶🩷 ۲ سالگی
مامان آیسان.آراد مامان آیسان.آراد ۲ سالگی
مامان ....🐥🐣 مامان ....🐥🐣 ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان خپل و کپل مامان خپل و کپل ۱ سالگی