برا اسهال بچه چی خوبه ؟

۳ پاسخ

كپسول يوموگي، باز كن از وسط با يه قاشق كوچولو ماست قاطي كن بهش بده بخوره، و اينكه برا اينكه اب بدنش كم نشه، براي هر بار دفع بهش او ار اس وان لايت بده

اگه شیرخشک میخوره قطره میلکازیم داخل شیرش بریز

نئوزینک پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان خپل و کپل مامان خپل و کپل ۱ سالگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۲ سالگی
مامان arad 👶 مامان arad 👶 ۱ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی