۴ پاسخ

دختر منم از۶ماهگی تا حالا هی میگیم دارع در میاره ولی خبری نیس

الان خیلی زود فک میکنی داره در میارع تازه میخواد لثه هاش سفت بشه

بلا الان دارن لثه سفت میکنن و معمولا بیستر بچه ها دندونگیر رو نمیگیرن
من دکتر گفت دستکش بزن با دست خودت ماساژشون بده

ریشه شیرین بیان بخر بده دستش هم مقویه هم برا لثه عالیه هم خوش طعمه. من به پسرم میدادم طبق توصیه مامان بزرگم ک اونا ب بچه هاشون توقدیما میدادن. وپسرم خیلی دوست داشت. ازدندونگیر بدش میومد

سوال های مرتبط