لطفا بخونید
۷ دهم سی سی ، هر ۴ ساعت روز اول اگر برا واکسنه
بهداشت ب من گف وزن خود بچه +3قطره اضاف تر منم اینجور دادم گف دوبرابر اشتباهه
چون غلظه همون 12قطره بده
منم روز اول دوبرابر دادم روز دوم ۵قطره دادم فقط برا بی قراریش چون تب نداشت
پاراکید هم وزن نوزاد باید داده بشه هر ۴ ساعت
۷دهم سیسی عزیزم
اگر برای واکسن هست
هر ۴ساعت دوروز اول روز سوم هر ۸ساعت
دوبرابر وزن تعداد قطره
اما اگه برای حالت عادی هست وحس میکنی تب داره هر۸ساعت
اگر واکسن زدید روز اول هر چهار ساعت به اندازه وزنش + ۳ قطره ، مثلا دختر من ۶ کیلو بود هر چهار ساعت ۹ قطره میدادم ، روز دوم هر شش ساعت
۱۳قطره
روز اول چهار ساعتی
روز دوم شش ساعتی
واکسن زدی؟
۷قطره بده روزاول واکسن هر۴ساعت ازروزدوم ب بعدهر۶ساعت اگ تب نداشت دیگ نده بهش
من دو برابر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.