خانما از چندماهگی کاشت ناخن انجام دادین!؟

۹ پاسخ

اصلا خوب نیست توی بارداری و توی اکثر موارد موقع زایمان باعث دردسر میشه خدایی نکرده🤝🏻

من پرسیدم که اصلا مشکلی نداره مژه ناخون برای حال خودت روحیه ات میتونی اصلا جای نگرانی نیس

من خیلی دوست دارم چون ناخنام همش میشکنه ولی دیگه ریمو کردم از دکترمم نپرسیدم ببینم چی میگه چون بعضی دکترا میگن اشکال نداره

من نتونستم دووم بیارم از 4/5 ماه باز کاشت کردم

من‌خودم‌ الان ۲ساله ناخنامو برداشتم
ولی ۲ تا از دوستام الان با من باردارن
هر ۲ تاش ناخن دارن
و گفتن دکتر منع نکرده
بنظرم از دکترت بپرس
شما ب پوسته های بالا ناخنم‌توجه نکنید🙈

تصویر

ببین من یکی ازناخن هام زیرش سیاه کرده بود. کم کم داره خوب میشه

تصویر

منم تو خونه ریمو کردم ناخنم رو میگن ضرر داره خوب نیس تو بارداری

منم عاشق،ناخنم ولی ریمو کردم تازایمان،ب عوارضش نمیارزه،فعلا همش لاک میزنم

وای من چقد دلم میخواد🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق💖 💖 مامان فندوق💖 💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری