ن همبرای بچه های سوءتغذیه ک وزنشون کمه تا زیر ۵ سال میدن ولی این طرح یسنا تا دهک ۳ فکر کنم ۶۵۰ شارژ میشه ولی از ۳ تا ۷ مبلغش ۵۰۰ تومن هست و معمولن برای تمام مادران باردار و شیر ده شارژ میشه من گرفتم
سوءتغذیه ها رو میدن
اون از طریق خانه ی بهداشت معرفی میشی طرح یسنا نیس واسه سوتغذیه س .بچه هایی ک وزنشون کم هس
منم نگرفتم و پیگیری ای نداره کافی نت هم رفتم حتی
هنوز نریختن
باید بری تو بله اونجا هست از پشتیبان گیری سوالاتتون میپرسی جواب میده
سوال منم هست منم نگرفتم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.