۶ پاسخ

اره گرم نگهش ندار پسر منم دوبار باز اینجور شد دکتر گف گرم نگهش ندار تو ۱۰ روز هم خون بود پوشکش بعد دکتر گف خون نیس ادرار نارنجی یا صورتی قرمزه ب اون خون نمیگن

برای کم ابیه پسرمنم همینجوری بود گرم نگهش ندار اصلا شیرم زیاد بده

نه برای گرمی نیس برای هورمون های خودتع که به بچت رسیده تو نوزاد دختر عادیه چندبار میبینی تا تموم میشه

برا دختر عادیه

مال کم آبی هم ممکنه
شیر داری اگر نداری شیر خشک بده

چون دختره میگن ترشح و خون عادیه عیبی نداره

سوال های مرتبط