ضرر که چی بگم
ولی خب در کل خیلی منع میکنن اینجور چیزا رو مثل نودل و کالباس و سوسیس و ... هر چی کمتر استفاده بشه بهتره
اره ضرر داره خیلی
من ک همش میخورم اتفاقی هم نیوفتاده
ضرر که داره در حد رفع هوس چاره ای نیست 😂
سلام شاید ضرر خاصی نداشته باشه
ولی بهتره از این فرآورده های آماده دوری کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.