احتمالا خودت گرمی زیاد خوردی
دختر منم اینجوری شد،فکر کنم بخاطر شیرینی بود ک خوردم
صورتشو صبحا میشستم در حد کم کالاندولا زدم به صورتش
به صورتش نمالیدن حالت ضربه ای زدم
الان شاید نیم درصدش مونده باشه
دوتا دکتر گفتن طبیعیه
از گرمای بدنشه،کمتر بپوشونش😑
اینا عزیزم در اثر گرمی اومده بیرون سردیجات بخور ترنجبین بخور و عرق کاسنی، لباس هم زیاد تنش نکن خیار اصلا نخور چون بچه ات دل درد میگیره،غذا هم میخوری سعی کن تا 2 یا 3 ساعت چای یا شیرینی نخوری انشاالله بهتر میشه
همه ی نوزاد ها میزنن دختر منم از بیست روزگی شروع شد الان خیلی بهتر شده ولی دیگ هی میان میرن
خودت هم یکم عرق کاسنی بخور روزی ته استکان .
از گرمیه. عرق کاسنی بزن بدنش دختر منم همینجور بود حتی کل بدنش . اگه شیر خودت میدی فعلا گرمی نخور
دخترم همین طوری شده بود ..من خودم آب انار خوردم انگار الان خوب شده صورتش ..فکر کنم براگرمیه
کسی بوس کردش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.