۱۱ پاسخ

آره منم خیلی بهش فکر میکنم البته نمی خوام جشن بگیرم چون دخترم نمیفهمه برا همین هزینه الکی هست می خوام لباس ست هم بگیریم و بریم جایی قشنگی عکاسی کنیم و کلیپ بگیریم اینطوری یادگاری میمونه
هر سال می خوام همین کارو بکنم تا زمانیکه بزرگ بشه و خودش همه چیز بفمه و یادش بمونه

من تولدش اخر فروردینه میخوام بیرون عکاسی کنم با یه مینی کیک
بادکنک و با بادکنک عدد ۱
لباس عیدشم میپوشم تنش

من دوس ندارم کسیو دعوت کنم تولدشم تو فصل بهاره دوس دارم ببرمش یه جای سرسبز تولدشو بگیرم براش

من براش کیک سفارش دادم
خونه رو دیزاین میکنم ژله درست میکنم و شامم فینگر فود میگیرم برای خودمون چهارتایی🥲
واسه پسر اولم تولد گرفتم خانواده خودم و همسرم و رو دعوت کردیم اما اصلا خاطره خوبی نداشتم واسه همین نخواستم واسه رائف اشتباهم رو تکرار کنم
رایان خیلی تولدش گریه کرد
اخه خانواده همسرم یکی از اقوام دورشون مرده بود ساعت ۹ونیم شب با لباس مشکی اومدن بچه هم خسته شده بود فقط میخواست بخوابه… ازون روز تصمیم گرفتم دیگه تولد نگیرم
ولی خیلی ته دلم ناراحتم حقیقتا

خیلی ممنون

من مادرشوهرم فوت کرد هیچ کاریی واسه تولد یک سالگی پسرم انجام ندادم انقدهم تودلم کارمیکنه بنده خدا مادرشوهرم خیلی جوون بود ی دفعه ایست قلبی کرد۲۵ دی ماه فوت کرد پسرمم تولدش ۲۳ بهمن ماه بود نتونستم کاریی بکنم چهارشنبه هم چهلمشه انشاالله عید ی کاریی میکنم

اره برای من موقع عید میشه لباس خریدم برا خودم😆برای پسرم فعلا نه دارم میگردم.اخه اولین تولدش باید جشن بگیرم یادگاری میمونه شاید الان متوجه نشه .

شاید کلا بریم یه ویدئو باحال بگیریم اگر نه یه جشن خیلی بزرگ باید بگیرم🥲

ارع منم فکر میکنم چی بپوشم چی بپوشه

یکسالگی خیلی متوجه نمی شند همش هم گریه می کنند و میخواند بغل باشند

نه والله حوصله فکر کردن بهش رو ندارم🥹

سوال های مرتبط